Naar boven

Contact

Decorative torn edge

Ingeval van nood

Bij calamiteiten?
Gelukkig komt het zelden voor dat onze reizigers in een noodsituatie komen, maar het is wel belangrijk om te weten wat je dan moet doen. Mocht je tijdens je reis te maken krijgen met een calamiteit, neem dan contact op met de alarmcentrale van je eigen verzekeringsmaatschappij. Zij kunnen je dan gelijk assistentie bieden die gedekt worden door je verzekering. Heb je je reisverzekering via ons geregeld, dan loopt je reisverzekering via Unigarant en bel je het ANWB-Alarmcentrale nummer 0031-70 314 14 14 (vanuit Nederland; 088 – 269 28 88).

In het geval van een calamiteit van grotere omvang (bijvoorbeeld een natuurramp) kun je bellen met Eurocross op noodnummer +31 (0) 71-3646200 voor directe hulpverlening.

Vragen ter plekke?
Heb je tijdens je reis vragen of hulp nodig, maar het is niet echt een calamiteit? Je kunt bijvoorbeeld de chauffeur van je transfer niet vinden in de aankomsthal of je weet niet wanneer je opgehaald wordt van je hotel? Geen nood, onze lokale partner is 24 uur bereikbaar. De contactgegevens vind je in je boekingsbescheiden die je van ons ontvangen hebt. In veel gevallen werkt dit directe contact beter, omdat de lijntjes korter zijn en wij geen tussenschakel in het contact zijn. Mocht het zo zijn dat je wel onze hulp nodig hebt? Dan zijn we bereikbaar onder kantooruren op het nummer 071 – 891 04 18. Ook buiten kantoortijden zijn we bereikbaar, dit nummer is wel enkel voor spoedhulp bedoeld: 06-346 573 45 (vanuit het buitenland: +31 6 346 573 45). Heb je vragen over je reisvoorstel, dan kun je ons natuurlijk altijd onder kantooruren bellen op +31 (0)71 891 04 18 of een mailtje sturen naar bhutan@riksjatravel.nl.

background-pattern